ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN 18 FEBRUARIE 2022
• La proba scrisă din data de 18 februarie 2022, accesul candidaților în sălile de concurs se va face în intervalul orar 8.00 – 8.45.
• Se vor legitima cu buletin/carte de identitate sau pașaport.
• Proba scrisă începe la ora 10.00, durata acesteia fiind de 120 de minute.
• Candidaţilor nu le este permis accesul în sala de concurs cu obiecte sau materiale din următoarele categorii: genți, poșete, ziare, reviste, materiale informative și de calcul (cărţi, caiete, notițe etc.), mijloace electronice, telefoane mobile sau alte mijloace care facilitează/intermediază comunicare la distanță.
- Se interzice candidaților să comunice între ei, sau cu exteriorul, să transmită sau să schimbe între ei ciorne, notițe, sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor.
- Candidații vor utiliza doar pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge.
- Candidații care sunt infectați cu virusul SARS-CoV-2 pot depune documentele prevăzute la art.33, alin.(4) din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățiile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin O.M.E. nr.4597/2021, modificată prin O.M.E. nr.3026/13.01.2022. În cazul în care documentele sunt în lucru, vor transmite/depune o declarație pe propria răspundere, pe mail-ul ot_concursdirectori@isjolt.ro sau la secretariatul ISJ OLT, în ziua de joi, 17.02.2022, în intervalul 9.00-12.00, urmând ca documentele doveditoare să fie transmise cu cel puțin două zile înainte de data stabilită pentru desfășurarea probei scrise. Pentru aceste cazuri speciale, proba scrisă se va desfășura în 04.03.2022.